Andra Advent

Är de ju idag. men de har emma missat helt. kankse är läge å leta fram ljusstaken? får se om jag gör de i måra!

Men i fredags var jag på stan me adam, vi käka lunch å gick lite i affärer! Han e mysig han! Förstår inte varför han e singel? Flickor vad håller ni på me?

Sen efter jobbet på fredag hamnade jag på "kareoke fest", jag å syster sjöng lite... var rätt kul! Sen så plockade jag upp ida på jobbet å körde till micke... dom drack jäger å emma var nykter... blev rätt sent innan jag var hemma i lägenheten.. men de var kul!

Lördagen fick man ju ingen sovmorogn heller... upp på skidskyttet... var inte så kallt som jag trodde de skulle vara, men sen hade jag ju min fina mössa på;) Men inte fan gick de bra för sverige.... pinsamt! Men kul var de;)

Sen idag vakande jag rätt tidigt vid 10... gick till ida rätt tidigt, hon bjöd på gröt;) trevlig med grannar! sen är de ju skönt att ha nån å prata me;)  Körde även ida till sin mor innan emma for å arbetade i valla! En mycket trevlig kväll måste jag säga!

Nu sitter emma med sitt te å pepparkakor å ska kolla lite film innan de blir sömn... är som rätt harmonsikt å göra de efter jobbet. 

"Du sa man blir vacker om man följer sina drömmar" (Lisa Ekdahl)


 

Kommentarer
Postat av: Krister

Vilken fin blogg du har

2008-12-08 @ 19:15:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ktilleskult
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-08 @ 19:20:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0