Helgen!

I fredags hamnade Emma på Cook me sina underbara vänner jenny å ida.. ja morbror björn var ju åxå där! Emma var nykter eftersom hon skulle köra tommie med sambo hem från krogen... emma skulle även börja jobba sju.. men vad gör man inte för sin bästa vän? Trots att man fick skäll på vägen hem?
"Ja varför ligger du me andra"? (Andra än vem då? Undrar jag) Hänger inte riktigt med i dina tanker tommie när du e full, men jag älskar dej endå!

Lördagen jobbades de en massa.. tack för att ni e så snälla me mej! Gick rätt bra måste jag säga! 7-22...med tre timmars sömn i kroppen innan... så mycket ställer jag upp;)

Idag sov jag till 13 av någon konstig anledning;) Sen var de bara upp på gymmet;) innan jag började jobba 16 i valla!
Efter jobbet har jag städat här hemma så att de e okey inför julen!

I måra ska ja åter jobba 730-22.. lär ju gå bra e ledig tre timmar mitt på dan!

I natt jobbar jenny natt.. ska ringa henne å underhålla henne lite innan jag ska sova..;)

Verkar dra till stackris först på julafton efter jobbet.. blir väl där till annan dagen;) Verkar bli lite party på juldagen! Som på den gamla goda tiden!

Har hittat en gammal skiva me Hel som ja lyssnar på just nu, finns många bra låtar där! Varför ska alltid de bästa låtarna bli repig? Bästa är Timglas

Luft eld
Kan du andas det jag ger
Orden döljer inget mer
Jag är allt du ser

Kan du andas kan du dö
Så ensam på din ö
Ett timglas i din hand
Men jag ser inget sand

Så mycket större än att dö
Är att få älska på din ö
Ditt timglas i din hand
Jag fyller den med sand
Med luft med eld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0