Julen

Är nu över, har hänt en hel del. känns inte som om Emma har hunnit med så mycket, har jobbat i stortset varje dag på detta "Jul lov", men de har gått bra å jobba har vart med om en del roliga saker å samtal;) Kunde vart betydligt värre!

Fick en del julklappar, så lite snäll har jag nog vart;) Synd man var så jäklans trött när de väl var julafton.. somnade vid halv elva tror jag:S

I lördags var jag bjuden till kusin sara. satt där en timme innan flickorna drog ner på staden, därträffade vi Linda sen bar de av mot krogen, inge rolig alls där träffade ingen man kännde.. var lite surt! Men sen blev de subway de bästa på hela kvällen;)

Snart är de nyår, blir nog hos jenny som de verkar med lite olika vänner.. blir nog trevligt! Blev iaf glad nyss de går tydligen nattbussar hem sen!! yee,,, kan jag sova hemma:)

Idag har ida å alexa vart här å kollat film.. haha rätt roligt var de! Nu väntar jag på att valborg ska plocka upp mej så jag får träna lite... har inte vart iväg på nästan en vecka.. börjar bli rastlös! Sen i måra är de skola, ska redovisa en artikel men de ska nog gå bra! På kvällen blir de jobb igen..känns de igen? men tror iaf att jag kan ta de lite lugnare sen framöver!

Åter igen blir de en del the sounds på sterion blandat me lite andra klassiker;) hittade även ett kassetband me melody club.. de var inte igår;)

Men varför är inte sebban här? Saknar min lille favvo bastian;) Hoppas vi kan ses snart... var vore livet utan alla vännerna?

Några klassika rader, vilka minnen;)

The summer's here but I'm just sitting in my room.
I sit and wonder if you think of me as I think of you.
I'm lost without you, I don't know what I'm gonna do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0