Onsdag

en dag men frukost med valborg, lunch me sara & valborg! och nej emma kan inte bete sej,, förlåt!
sen så solade emma igen... nu får de vara bra ett tag börjar bli lite väl brun;) vill inte se allt för hemsk ut

sen ikväll träffade jag världens bästa jon;)

senare var emma å träffade ett medium som pratade me emma... å hör å häpna alla mina läsare, hon sa att emma skulle bli en bra mamma.. JAG? som hatar barn! på henne lät de som om jag ska bli gravid i måra eller så! ne ska kankse hitta en pappa först? eller e jag kinkig då?

men mycket annat stämmde!

är iaf gladare å piggare än på länge;)

Kommentarer
Postat av: valborg

fast barnen älskar dig :-) iallafall issa

2008-12-04 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0