Snart Jul

Nästan en vecka har gått å inte har tanta skrvivit någe i bloggen.. har inte hänt speciellt mycket. Vart på skolan om dagarna  å pratat om döden på olika sätt..uppmuntrande inför julen, men de e väl bara å inse att inget är evigt!

Har iaf börjat träna på alvar nu, har vart iväg två gånger denna vecka., rätt skönt faktiskt! Hoppas ja ska hinna en vända till denna vecka!

Härrom kvällen var ida å marielle här å fika å snacka... ja kan man ens bli förvånad längre?? Nee

Har köpt klart julklapparna nu... sen ikväll ska jag köra min äldsta underbara bror till krogen å sen hem igen.. ska väl åka till han rätt snart!! Sen i måra börjar alvaret på jobb fronten.. med en light dag 7-22... sen jobbar jag konstants till annandagen...men pengar blir de!

Tror jag blir ute i stackris från den 22... blir väl där till den 26 om nån skulle sakna mej!!


Emelie Haugen klagar jämnt på att ja aldrig förändras... någe fel att ha samma ringsignal på telefonen i fem år? jag vet ju att de e min signal om inte annat!!
Så här låter de ju när de ringer... objeten ändras under årens gång men budskapet e de samma;)

Be my bad boy, be my man
Be my weekend lover but dont be my friend
You can be my bad boy but understand
That I dont need you in my life again

Annars e dagens låt The Sounds med  Hit Me!

Emma;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, snacka om att hänga ut mig just :P.. haha..

Nää men jag tycker faktiskt låten är "svångig", men har det skadat o prova en ny nån gång... en liten stund bara? ;p

2008-12-20 @ 00:11:38
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0