Torsdag

vilket betyder att de e fredag i måra å redovisning...vilket leder till att emma ska prata om njursjukdom... och hon har övat många gånger?  nee inte alls... men de får gå endå;)

Sen i måra ska jag ÄNTLIGEN få gå på stan me adam, har blitt en massa saker i mellan... men i måra ska vi hinna en snabb sväng innan jag börjar jobba halv fyra:) Sen ska emma köra sina föräldrar.... hoppas de inte blir allt för sent så man orkar upp på skidskyttet på lördag;)

Har idag vart duktig å vart å tränat. kommer nog ha lagom ont framöver...två pass denna vecka. bra emma;)

Annars så var jag på staden idag å träffade emelie, var ett tag sen roligt å träffa henne. Hann även köpa lite julklappar! fast har fortfarande flera kvar!

Jag & Ida började denna dag på samma sätt som vi avslutade den! Med kaffe & Morotskaka;) Inte helt fel må jag säga!!

Kommentarer
Postat av: nils pilsner eriksson

Nu har även jag hittat din blogg emma :)

2008-12-06 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0