Utan ström, Fest & Stackris

De är en snabb sammanfattning vad som hänt sen senast!

I torsdags var de en fitt dag kan man lugnt säga, strömmen här hemma i lägenheten var borta när jag vaknade... ringde till jämtkraft men de var inte deras fel eller ansvar hävdade dom, ringde östersundsbostäder som skulle skicka nån elekrtiker.  å de var fan en riktig tomte de dära! Jag jobbade på torsdags kvällen så jag kunde inte släppa in karln för han hade ingen huvudnyckel. vilket han visst tydligen hade fast de visste han inte...´den dära elekriktomten ringde iaf till mej flera gånger "Men du har ju ström, din advenksstjärna lyser" "Nej svarade jag, jag har ingen ström" Jo men den lyser, ja men jag har ingen stjärna ens.. då var han e fel lägenhet haha

Han hittade iaf inte felet, var först på freda morgon som de visade sej att jämtkfraft skulle stänga av strömmen hos min granne men tog min ström... så vid halv elva fick jag tebaka min ström! men inte ett ursäktade har jag fått!

Men torsdagen avslutades rätt bra, efter jobbet som slutade 22 00 drog jag å martina till G3... tack för en bra kväll på jobbet by the way! jag lyckades efter ett par timmar övertala martina å hänga me ut. vilket jag hoppas hon inte ångrat;)
Väl ute träffade man många från jobbet. var mycket trevligt! haha

Stort Tack till Lina som körde hem mej där på natta;)

Sen fredagen blev rätt seg.. var lite dåligt;) Var iaf till tommie å fikade lite;)

Lördagen jobbade jag några timmar innan jag drog ut till stackris där lekte jag med jenny rasmus å min familj;) spelade spel å drack grogg... inte jag för "Nee Emma kör ju" haha

Idag så var jag å träffade farmor innan jag körde hem till brunflo igen! har även tagit hit min sterio nu så emma kan poppa igen;) dock kan man inte koppla dit mp3n... men får väl nöja mej med de gamla fjortis skivorna;)

Denna dag e ingen vanlig dag för v'ärldens bästa tommie fyller 20 idag... min största lille bror har blivit stor;)



Manna gryn? jopp lite luktar de allt;)


Ne men fan, e ju som nöjd nu;)


Kommentarer
Postat av: Anki

hejsan damen!Jo försöker få till en liten blogg. Jo då det är bara bra med mig. hur är det med dej då?

2008-12-15 @ 09:28:14
URL: http://jagjagochsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0