En vecka

så lång tid har de tagit innan emma har uppdaterat sin lilla blogg... kan bero på att emma inte e någon data nörd å gör en massa annat på dagarna...

tentan har vi iaf genomfört sen hur resultatet blir återstår att se.... om två veckor får vi veta!

i fredags var ja driver åt min äldsta broder,, lite packad på vägen hem men vi älskar han endå! hihih
å i lördags var de den stora dagen när alla flickor skulle ut... blev lite bilder dock bara två,,, ska lägga ut dom.. finns mer bilder på saras lilla blogg;)

Annars i veckan har de inte hänt allt för mycket, börjat en ny kurs,,, lite halv tråkig måste ja säga... sen så idag dog min bil i Slandrom.. tur man har världens bästa X sambo som kom å hjälpte mej! Inte ofta han är så nära. tur i oturen måste ja säga!

sebastian  bild av bastian som ja glömt att lägga ut!

sebban:)å en till av min favvobastianjenny, kvällens värdinna.. vacker som vanligt
maria å sara... suddig bild men posen var skön!sara å maria poserer... suddigt men kul!

Kommentarer
Postat av: valborg

:-)

2008-11-12 @ 22:07:05
Postat av: Ida

ingen datanörd.. SKOJA du med mig nu eller.. hahahha.. de är ju de ända du gör när du är hemma, erkänn nu EMMA!!!! ahahhaha





skojja bara, men nästan.. jo men du är vid datan jue





hahha

2008-11-12 @ 22:58:25
URL: http://babyalexa.blogg.se/
Postat av: Ida

ingen datanörd.. SKOJA du med mig nu eller.. hahahha.. de är ju de ända du gör när du är hemma, erkänn nu EMMA!!!! ahahhaha





skojja bara, men nästan.. jo men du är vid datan jue





hahha

2008-11-12 @ 23:18:56
URL: http://babyalexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0