Helgen!

Har vart relativt lugn. hamnade på bio i fredags me lilla lina, såg kärlek 3000 helt okey film, ska jag nog se igen om jag får tillfälle!

sen lördag åkte emma ut till stackris fikade me hela familjen. även min äldsta broder tommie kom dit, sen på kvällen var jag ner till min mellersta broder adam å myste lite! Prata skit å hade oss!

idag skulle emma åka hem från stackris, gick bra hann hundra meter innan bilen dog igen... pappa å farbror har bytt batteri så nu ska den fungera!

sen ikväll var mina bägge favorit pojkar här, både adam å tommie... dom e galna å helt underbara! tur man har dom;)

tänker även på jon idag.

mina pojkar tycker om å stoppa saker i munnen på varandra!!
lyckades även fånga tommie på bild;)
lite brun kankse...

Kommentarer
Postat av: valborg

duktig på att uppdatera nu :-)

2008-11-16 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0