Jobbig helg

Eller ja jobb helg är de iaf. Började me en lätt arbetsdag på en freda kväll, sen ikväll idag lördag å morgon tur i måra! Sen så ska jag även jobba på måndag kväll.. men sen får de nog var nog jobbat i november;)

Igår blev de inte alls som de var tänkt. trodde jag skulle grogga me ida å att mina underbara pojkar skulle komma och vara med, men igår ringde ida å sa att hon skulle jobba. Sen precis efter de rinde Västervik å fråga om jag kunde jobba freda kväll! Så de blev jobb för emma. sen drog hon in på stan för å träffa Lina med Dejt.. å vem springer man inte på uppe på busstorget jo morbror Björn så de bar av mot Cook. Dit kom även Micke så han fick hålla i jackorna medans Emma och Lina dansade nyktra;)

Sen gick vi upp en sväng upp till gamla teatern för att leta efter ida men hon var då inte där  :S



Idag har jag skrivit klart min rapport , nu ska jag bara göra den snygg... men de får bli på skolan på tisdag;)

Just nu är de Magnus Uggla som gäller i Emmas Värld, Första gången och Astrologen är ju rätt harmoniska;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Första gången är sååå underbar<3 lyssnar på den jämt.. och trubaduren är underbar med :)



Haha, men det låter som du fick en okej kväll ändå. Kanske tur att jag inte kom med tanke på att du jobbade :P

2008-11-22 @ 12:06:23
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/
Postat av: Ida

FÖLÅÅÅÅT!!!! hahaha, jag ville ju sitta å grogga igår, men va fan, jag vill ju jobba med.. haha, vi får ta de nästa helg, eller någe, för då får danne ta alexa.. =) SKOJ....

2008-11-22 @ 12:18:35
URL: http://babyalexa.blogg.se/
Postat av: valborg

....jag dansar aldrig nykter.....haha

2008-11-22 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0