Ny vecka


Men nya möjligheter eller hur de nu sägs. I tisdags  var emma till undersåker ka, var en fin begravning. Sorglig så klart. Men Jon du vet vart jag finns om de skulle vara något.

å på onsdagen var emma in på skolan å gjorde klart rapporten å skicka den till lärarna. sen börjar nästa uppdrag, en muntlig presentation om njursvikt... jaja tur att prata är något emma e rätt bra på!

Får väl grattulera flickorna som klarade LM räkningen;)

Annars idag så var emma till skolan en kort vända, håller på å bli sjuk så jag drog ner till valborg å sen hem!
När Emma väl var hemma igen, bjöd hon in Ida & Alexa på glögg och lussebullar...

ikväll var undertecknad in på stan och köpte lite kläder, vart som rätt billigt!

Sen har jag en sak att berätta. Emma är kär, ja i en låt återigen. Tur ingen bor med emma för de skulle nog vara jobbigt att lyssna på samma låt om & om igen i några timmar;) Men sån är jag! Låten är ingen mindre än Magnus Uggla med Victoria;) så bra text !

ihelgen blir de mycket blandad kompott, lugn fredakväll & jobb på lördag kväll... sen söndagens äventyr är en helt annan historia;)


Ja ja, jag vet du är ingen Victoria
ingen prinsessa alls.
Inte nån slät änglalik med gloria
som aldrig nånsin ger hals.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0