Sitter på skolan

Väntar på att Valborgs & Jennys grupp ska leka klart. sen ska jag å Valborg iväg å träna lite... ;)
Sen har jag hört någe rykte om att de skulle bli hamburgare? haha

Igår var de åter igen en seriös dag... eller hur de var... åt lunch på stan å emma köpte en ny mobil laddare var väl de enda bra;) Sen på kvällen kom micke hem till mej å vi fixade middag, sen kom ida å danne å fika lite... trevligt;)

Idag händer de lite mer saker, ska träffa min mellersta broder Adam å ränna lite på stan....brukar vara trevligt!
Ikväll ska jag på gamla teatern me mamma.. var någon middag å föreläsning där! De kan bli intressant.

Sitter å lyssnar på Lisa Ekdalh idag.. blir dock Wheatus sen när vi ska träna.. är som lite mer fart på dom!

"Nej Jag VILL inte åka Buss" HAHAHA jäkla valborg

Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: valborg

men jag vill ju inte det haha

2008-11-20 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0