20,5

Ja fan Emma fyllde ju 20,5 igår å hur många kom ihåg de? Inte nån... inte ens jag... jaja kankse inte var så viktigt med andra ord!

Igår var en mycket mysig dag, frukost på Hotell Emma med flickorna från klassen.. kanske något vi ska börja med varjedag?

Idag har de vart skola pratade lite om bränn/köld skador,,, var mest att man ska vara försiktig å i värsta fall får man operera,,, I morgon är vi lektions fria så vi ska sitta hos slinkan jenny å studera är de tänkt!
Sen nu ikväll har jag arbetat var en lugn å härlig kväll på hemtjänsten, hann även med ett besök för att se hur de stod till hos Micke, kan nog bli bra de dära när han har fått i ordning lägenheten!

Micke de aset tvingade även upp mej på vågen när jag var där.... 15 kg är borta... trodde inte att de var så mycket men glad blev Emma!

Sen har emma fått veta att emma är dum i huvudet... ja iaf enligt mina klasskamrater... Men ett leende de har jag;)

Och på lördag är de den stora dagen, När jag får träffa mannen i mitt liv, världens bästa bastianbus,,, marianne längtar så! Ska lägga ut en massa bilder sen på hur vackra vi är!!!

Dagens låt är Lisa Ekdahl; Benen i Kors.... (Sista versen är bäst)

Så här söt var Valborg igår;)

Jenny  Tänkte lägga ut en bild på min kära kusin när

Tror jag ska avsluta dagens blogg med ett mycket bra Citat;
"And I try as hard as I can, But I can never be David Letterman"

De är ju så, Man kan aldrig bli någon annan än just sej själv,,,,

Kommentarer
Postat av: valborg

ja men du är ju inte toksmart alla dar S

2008-10-25 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0