Fredag & Ledig;)

Nu har emma helg, ledig till tisdag lagom skönt!
För någon timme sedan anlädde min tvättmaskin, mycket trevligt. Får hoppas den hamnar på plats i morgon...

Annars idag har jag hunnit bakat björnbärs muffins, så nu väntar jag på valborg så jag har någon att fika med. Dom blev inte perfekta men får väl hoppas dom är ät bara.
Muffins

Annars idag vet ja inte vad det blir, ska väl plugga om en stund. Sen ikväll kanse de blir film med lina eller så. I måra blir de nog en sväng till Stackris får se vilka jag kan locka med mej ut. Kankse min lilla drottning slinka?

Musiken idag är The House Martins, lättsam musik de dära.

Härrom kvällen var ju Tommie här, tog ju en bild av min "äldsta broder" för att  mina klasskompisar ville se han... så här kommer den inte så bra kankse...
Tommie

Kommentarer
Postat av: Sara

Muffins muffins och muffins.

Jävla prat om muffins men inte fan får man smaka!

2008-10-17 @ 20:06:52
URL: http://vintertrollet.blogg.se/
Postat av: valborg

men det fick jag och dom var grymt goda :-)

2008-10-19 @ 10:59:37
Postat av: Din riktiga broder

du får fan inte ha me mig på din blogg. sen kunde du ha sagt att du hadde en.

2008-10-20 @ 09:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0