Kanske inte gör som fina Flickor gör

De e nog den bästa Gyllene Tider låt som dom har gjort... "Hon är ett litet lamm" ja lyssna på den iaf!

Annars idag har Emma haft en föreläsning som Stomi vård, de vi fick lära oss var ca; lyssna på patienten, använd ljummet vatten och kliar de å luktar illa kolla upp de. Samt vid urinprob tagning använd KAD i öppningen och glömm för bövelen inte Na Ka balansen... de tog fyra timmar å säga... kan bero på att tanta knappt kunde prata så man hörde de... ja döv var hon med.....

Efter skolan har Emma vart aktiv, städade lite... bakade kaka ¨å laga middag! Å nu vid åtta ska jag i väg å puckla ¨på valborg och maria!

Ska lägga ut lite bilder sen helgen åxå;

Lina å Tess Lina å Jennys Blyga Hund

Jenny Å ValborgHär sitter flickorna;)

Alexa, sittande hos mej;)  Ja så här söt kan man vara, trots man sitter hos tant Emma!


Kommentarer
Postat av: valborg

grym föreläsning det där S

2008-10-22 @ 22:04:44
Postat av: Sara

Hade jag varit den ungen hade jag skrikit mig hes.

2008-10-23 @ 20:34:46
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0