21;)

Nu e emma 21, fyllde igår! Var en mycket trevlig dag! Tack alla ni som gratta mej! Tror nästan alla komihåg de;)

Dagen började med att jag sjöng grattis till mej själv. så rebecca vaknade:) sen kom valborg me frukost å tårta! maria kom ner å ät med oss.. mycket trevligt! Tack så mycket flickor, tur man har vänner!

Sen tvingade emma, manipulativ som man är jenny på gymmet. Körde hårt me magen. bra där!
Efter de hårda passet blev de stackris resten av kvälen, tommie me fru kom å emma bakade hallon paj!

Idag har jag bara tagit de lugnt, vart me ida på kvällen å handlat lite inför lördagen, nu är de bara alkoholen som fattas...hoppas de blir kul. trots att jenny tror de kommer bli trångt.. men så är nog fallet åxå!

Fick iaf en jätte fin camera av familjen, tänkte lägga ut lite bilder, men den e kvar hos ida nu. Ja vi får ta de efter helgen!
i måra blir de stackris igen me familjen å sen på lördag då jäklar!

i måra blir de redovisning.. spännande å se hur de går.. ja fast först e de latte.. är snart å illa att anledningen till att jag går å lägger mej på kvällarna är att jag får en latte när jag vaknar?

Ne nu ska ja sova!

Ja ja.. lika bra att börja från ruta ett igen.. minnen finns alltid kvar!


Kommentarer
Postat av: valborg

va e de för dag idag ..... s

latte är det det som är våran livsuppehållande dryck ? :-)

2009-04-24 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0