Emmas Party

Igår hade emma sitt kalas hos ida, riktigt trevligt måste ja säga.. men låter nog bilderna tala för sig själva!

Satt ute ibörjan av kvällen;)Adam var fin i solenIda å SaraJenny & SaraBjörn & HannaValborg & Gustav  Jag & Tommie;)Tårtan jag fick av Ida & AdamIda tvingar på mej Tårtan...Jag äter tårtan... tillslut...Björn & RasmusLilla LinaDes DoctorsHela Gänget;)Å så var Emma å Valborg igång.. igen...vi övar;)HannaIda Pekar med Hela Handen..Rasmus & SaraJenny Flaxar..(Hon kommer Döda mej nu)Jag ida å Adam ute på ballkongen!Titta Emma kan passa barn.. dock är detta inte sen festen;)Hon är rätt söt alexa;)

Men Tack alla för en trevlig kväll.! Å för presenterna! Tur man har vänner som er!


Kommentarer
Postat av: valborg

det var en trevlig tillställning det där :-)



2009-04-28 @ 23:20:32
Postat av: Ida

haha, du glömde min fina sammanfattning av kvällen..



Emma gick och gifte sig, Rebecca satt och spydde på toa, Tommie va as packad kl åtta, vissa hitta kärleken (Emma och Valborg), grabbarna grus blev gubbar med ciggarer och konjak, sist men inte minnst ALLA sjöng för Emma när jag och Adam överraskade med en SNOPP TÅRTA...



HAHAHA, rolig kväll = LYCKAD kväll



2009-04-30 @ 10:33:17
Postat av: Ida

jag glömde skriva SNOPP TÅRTA med KÅTPILLER...



=)

2009-04-30 @ 10:34:14
Postat av: valborg

Nästan en sann sammanfattning men den var grymt bra Ida S

2009-04-30 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0