"Ledig" Helg

Jo Emma skulle vara ledig. gick lite si å så med de.. men vi tar de i kronologisk ordning!

Fredagen, var till svenstavik och dollar store med maria å jenny. (se bilder) köpte lite olika saker. Bland annat en resväska (se även där bilden med adam i väskan), när jag kom hem så var adam på ingång vi fikade å prata;) Å lekte med väskan... sen var de kväll gjorde mej i ordning och for till ida. Vi vandrade genom staden bort till björn å gustav, blev bjudna på en mycket trevig middag! Tack ska ni ha, mycket trevligt! Sen under kvällens gång kom även Jenny dit. Ida blev lite dålig.. stackare... eller vad säger du? Bra att du har tränat själv försvar... slåss de kunde du;) Blev en sväng på G3 innan jag tog bussen hem, en helt okey kväll;)

Lördag, var hemma tog de lugnt. Valborg var förbi å fikade en sväng. På kvällen for jag ut till stackris å bara tog de lugnt.Var väl uppe till tolv ca...

Sönda: Vaknar av Ninas underbara röst i telefonen.. "Emma du skulle vart här för en halv timme sen" skulle tydligen jobba hade jag helt missat.. eller om hon missuppfattat mej, ber iaf om ursäkt för detta men åkte å jobbade. Efter jobbet for jag till staden och gymmade med jenny, bra flickor! Sen skjusade jag jenny land och rike runt.. ja iaf till valla;) Sen blev de middag hos micke. ;) Nu e jag hemma igen, lina har vart här å badat Griffin me mej, å vikt säng kläder! Tack för hjälpen!

Emma har namnsdag idag.. inte många som kommit ihåg de. Men några iaf;)

I måra blir de skola igen, hela dagen;) Ska väl även hinna kettel bella lite under lunch rasten.. har tränat 7 gånger på två veckor nu... rätt okey va?

Ska nog sova hos jenny i måra.. så de blir klent me blogg i morgon;)

OJ Emelite e het på mina låtar hon.. inte illa att ta Dr Bombay;)
Dagens låt..;)

And babe, don't you know it's a pity
That the days can't be like the nights

jenny;)MariaAdam;)

Kommentarer
Postat av: valborg

goda goda muffins

2009-04-06 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0