onsdag

nej jag är inte gay. bara med dej känns helt okey.. haha vilken låt! rätt bra! har sjungit på den hela dagen!;)

Vart på skolan utan jenny. varför gör du så med mej? känner mej ju inte hel utan dej! ;) men i måra måste du komma för då ska vi ha med författnings handboken, å den har vi gemensam vårdnad över;) men den bor hos jenny. gillar stads livet den där boken!

På freda blir de nog road trip;) Svensta WOW;)

Nu tillbaka till de spännande, vallan hade ju rätt men visste inte att nanne gjort en version av den låten! men så kan de vara,, annars e de mest barbados jag känner till! Dagens låt ska vi ta från ett album jag nyss laddat hem;)


Vi byggt ihop, som gränsar till mani
För jag är ganska orginell


lite som en fortsättning av de jag å valborg prata om idag;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ensam vårdnad om författningshandboken! så kom inte och försök någoting!Det vart ju bestämt så efter hela den där "Emma snöt sig i etik boks skandalen"

Jag tror att det är Thomas Järvheden som har gjort låten. bara en gissning alltså=)

2009-04-01 @ 19:27:54
Postat av: Emelie

Jag håller med jenny.. och vill tillägga att låten heter "glöder"

2009-04-01 @ 19:47:57
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/
Postat av: valborg

Ja precis för vi är orginella

"...det finns bara en av dig och det är du

det finns bara en av mig och det är jag

det finns bara två av oss och det är vi.."

Många är nog lyckliga att det är så att det inte finns flera av oss S

2009-04-02 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0