Påsk

Nu e de påsk i måra e de ju som låång fredagen, då ska jag jobba.. precis vad jesus ville man skulle göra... eller hur de nu var. jobbar från halv åtta till halv nio... med "nån" timmes rast. Sen jobbar ja lörda å hela söndagen, Även månda kväll blir de en liten tur till arbetet.

Idag var emma, valborg å rebecka å tränade. Emma sprang 2 km under 16 minuter... var väl rätt okey? adam säger jag ska springa längre å långsamare. men de kommer de kommer.

Rebecka har ju som flyttat hem, har vart med henne två kvällar nu, vet inte om hon kommer ikväll åxå de märks. Sitter iaf å roar mej med buffy här. Har ju börjat se om alla avsnitt är inne på S3 nu... har några kvar.

Bakade vaniljbullar i förrgår, bara rebecka å lina som fått smaka. Ni andra får skynda er för snart e dom slut;)
Rätt goda blev dom!

Åker nog till stackris på lörda å blir där till månda, om nån skulle sakna mej;)

Att ingen tog förra låten, hmm summer in the city.. är ju en gamal klassiker.. ett poäng till emma;)

Ska vi ta någe annat idag..

"Utan namn, Ge mig liv"

Glad Påsk alla vänner

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men för helvete Emma! Det är ju min låt! Enkelt.

2009-04-09 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0