Kan de Jävlas så gör de..

De e min teori just nu.. datorn vill inte som den ska... min bror har om installerat windomws, men likt förbannat dör internet ibland.. dock är datorn mycket snabbare nu!;)

Sen har vi min roliga bil, som bara tvär dör ibland, I förrgår blev jag stående hos ida, igår skulle jag ut till stackris för att få bilen lagad, då tvär dör den i Orrviken.. jippi, stod där en halvtimme innan farbror kom och drog hem mej. Då hitta han att de var fel på tänd spolen.. så vi for land å rike runt innan vi hitta en ny, satte i den å allt fungerade.. trodde emma... åkte sen till stan på kvällen kollade film hos ida. körde hem strax innan elva... svänger in på löjtnadsvägen och DÄR dör bilen igen... femtio meter innan min parkering!!! Ringer till alla jag kommer på. men min kära vän tommie skulle komma å hjälpa mej. men efter 45 min startar bilen igen,.... så nu ska ja strax dra ut till stackris igen, om jag tar mej så långt.. de vet man aldrig!


Blir jobb i massa nu framöver... 11 dagar irad.. vad skönt att man fick vara ledig på sin lediga dag eller hur de var...

kväll i ikväll.. hel dag i måra å kort tur på sönda!! (kan ju vara bra att ha en bil när man ska jobba så mycket)

Lite lagom less nu...

Jag behöver en GROGG;)

"Gör mej glad"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0