Andra veckan

På praktiken är de nu, går fort! Men är kul.. får uppleva en massa olika saker, å pröva på en del!

I helgen som var så fyllde jennys sambo år, rasmus. Ska lägga ut lite bilder... är kass kvalité men bara å stå ut! Var iaf en trevlig kväll.. som blev nån sorts kusin träff.. som synes på en av bilderna! Sjöng även en hel del singstar;)

Annars i helgen så var de film kväll med ida å jobbade en vända... Ja på söndan var jag ida å alexa på badet... kul å simma lite! Måste iaf säga att de var en mycket lyckad helg på alla sätt:P

Jenny & Rasmus

Här är alla kusinerna som var på plats i fredas!Jag å Jenny... så bra på bild...


Å nu har jag bott på praktiken känns de som, vart någe hela tiden! Men i måra e jag äntligen lite ledig!

Praktiserar även ihelgen... kväll både lördag och sönda! Men de ska nog gå för sej!

Saknar flickorna i klassen lite åxå måste jag säga... träffade iaf Valborg idag;)

Emma har åxå vart duktig tränat två gånger redan denna vecka;)




Lite magnus uggla period nu... är som lite roliga texster där!

"Hej snygging, Hej stygging, Hej Donjouan kom och bevisa att just du är en man"

Kommentarer
Postat av: maria

Saknar dig också!! :)

2009-02-04 @ 18:17:11
Postat av: valborg

:-)

2009-02-06 @ 09:49:55
Postat av: Sara

Nu var det tom längesedan jag såg dig på msn, har du gått under jorden...?

2009-02-08 @ 20:35:56
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0