helg helg

Förtjusande helg... lala...har vart en helt ok helg!

Jag känner jenny rätt väl! i fredags satt jag ¨å ida å drack "lite" vin. frågade jenny flera gånger men ska du inte komma hit nu. nee jag ska vara hemma å tvätta svarade hon! Jag svarade jenny att du vet lika väl som mej att när du har druckit lite så vill du till brunflo! nee svarade hon de vill ja inte alls... vem ringer inte vid kvart i tolv å säger emma jag har fixat skjus å kommer ut en sväng;) jätte kul att dom kom hit iaf! sen hur jag mådde på lördag var en annan historia!


Sen idag så skulle ja jobba kvällen i valla visste jag. Kvart i åtta ringde mobilen, de var Harriett.. "Emma du skulle börja jobba sju:S visste ja inte om, men var bara å hoppa upp å jobba de. så de blev en hel dag! Hann en vända i solariet innan jag började i valla! Hade iaf en jätte trevlig kväll där me Nina;) (träffade Hanna åxå en stund men de blev inte länge)

Ska berätta att Griffin överlevde operationen. Han verkar nästan normal,. lite över gosig just nu!

Just ja praktik mötet gick bra, blir antagligen utomlands till hösten en månad.. inte allt för långt borta med Danmark kankse?;) Hoppas på de iaf!

vissa låtar är de vissa minnen till, intressant de dära! 
 
Ne nu ska emma sova så hon orkar praktisera i måra;)

Precis när man ger upp... då jäklar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0