Måndag

Har inte snöat idag, kom hem å dom hade till å med plogat parkeringen TACK!

Trodde jag skulle ha en lugn å skön kväll hemma idag.. nee... blev stan. först hos tommie å elinora å sen solade jag, innan ida å jag for å handlade en massa! Blev rätt sent innan man var hemma!
Var iaf skönt å sola lite, var över en månad sen sist-.....

Imåra blir de sjukhuset på besök.. spännande!

Ja å jag å drottningen ska pröva någe nytt pass i måra.... någe me kettlebells..;)

just ja... utmanad av sara....

4 favorit program
1. House
2. Buffy
3. Doktorn kan komma:P
4. Mitt liv som död

4 Saker jag gjorde igår
1. Praktiserade på Remont...
2. Drack kaffe med Elinor
3. Smsade;)
4. Hetta på all jäkla snö på parkeringen...

4 Saker jag ser fram emot
1.Sommaren
2. Examen
3. Ut å Resa (Kryssning kanske?)
4. Bli tok kär;)

4 Favoritrestauranger
1. En resturang i Egypten
2. Lilla Siam
3. Samuraj (Men dit vågar vi inte gå någe mer)
4. Daffys

4 Saker på önskelistan
1. Nya Dr House
2. Resa
3. Kläder
4. Web Cam

nöjd nu sara;)

ne nu ska emma sova... börjar tidigt i måra igen!

"Läsa tankar vore fränt de"

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad har ni nu gjort på samurai?

2009-02-27 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0