Onsdag

Emma har jobbat kväll ikväll.. på remont, rätt lugna kvällar där om man jämnför med hemtjänsten måste jag säga...sen kan jag ju bli lite ireterad på att "vi" studenter inte får äta i "deras" matsal... jaja.. ne jag sitter så gärna själv å äter.. ingen fara!

Är förbannat kallt ute måste ja säga!

I måra blir de praktik på förmiddan å sen möte om utlands praktik nästa termin efter lunch.. spännande;)

På freda blir min älskade baby av med sin manlighet... men tala inte om de för han, de blir en överaskning för Griffin;)

Annars ihelgen e jag lång ledig... så skönt!

Fick brev från Jämtkraft idag, tydligen har jag gjort av me 550kwh mer än grannen, alltså har jag betalat för lite. Men som plåster för att stök så slipper jag betala för dom. Men den där jäkla slutfakturan på 1000 kr ska fortfarande betalas!


Ne ska sova nu om ja ska orka upp vid fem igen...

*Att så lite kan göra en så förbannat glad*

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad menar du med matsalen fattade inte..?

2009-02-14 @ 11:53:31
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0