Snö, snö å åter snö

Fy farao vad de har snöat denna helg...

I fredas jobbade jag först på praktiken fram till fyra å sen från fem var de hemtjänsten som gällde till 22;) var en trevlig kväll men elionor.... tycker de börjar bli dax för en kryssning igen jag;)
Sen lördagen var de praktik, hem dusca sova, sen idag var de praktik hem duscha å sen sova igen.. börjar sju i måra! Hann iaf träffa Tommies Elinor idag, snacka å drack kaffe innan praktiken började! Har praktik alla dagar nu fram till fredag.. ska räkna på timmarna i måra, är nog rätt många denna vecka... 48 hittils;O

Kanske inte vart en lika trevlig helg som den förra var, men de kan inte vara kul jämnt heller!

Nej Sara och ni andra som saknat mej på msn jag har inte gått under jorden, har bara jobbat å praktiserat alldeles för mycket. ska bli skönt å vara ledig nästa helg!

Var så mycket snö att ja knappt tog mej in med bilen på parkeringen, måttligt upprörd emma var de då.... kanske ska inhandla mej en sop å en spade? nee.. är ju snart vår;)

Ne nu ska tanta sova så hon orkar upp i måra... om hon nu får ut bilen från parkeringen!

Har ännu inte hört någe från Jämtkraft, hoppas dom ringer i måra... e lagom less på deras tjafsande fram å tebaka... vill inte betala grannens slut räkning......

"Luft, Eld . Kan du andas det jag ger? Orden döljer inget mer"

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart det är dej!

2009-02-08 @ 23:00:02
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0