Ytterligare

En vecka har gått på praktiken å fort går de. Trodde jag skulle hinna blogga en massa nu när jag var ledig en del.
mm jävlar de sket sig. Kan iaf försöka göra en samanfattning av veckan;)

Månda praktik på dagen jobb på västervik på kvällen, hanns inte med så mycker mer.

Tisdag ledig, tränade på morgonen med drottning slinkan, vi var riktigt duktiga. Sen träffade jag Hanna å vi fikade på Paus. Å vem ringde inte när jag satt där om inte världens bästa Adam, han dök upp där så jag fick träffa han lite åxå. Sen på kvällen var det Möte med Arnljot och fika komitén. Många spännande ideér till sommarn! Sen efter mötet där vid åtta körde jag ut till stackris och fick oljan bytt i bilen!  Hann med en hel del den dagen.

Onsdag åxå ledig, hann dock göra betydligt mindre saker än på tisdagen. Städade och tvättade hemma. Gjorde rent ugnen eftersom en lättare rökutveckling skedde när jag bakade muffins. Sen dök min andra "broder" upp lilla Tommie här. Trevligt att ses ibland å så!

Torsdag Trött som få. försov mej till frisören vaknade tio minuter innan jag skulle vara där. FIck iaf klippa mej å slinga mej, så nu e ja lite blondin igen;) Efter de blev de praktik hela kvällen. hade en riktigt trevlig kväll!

Fredag idag, hade praktik till fyra, sen solade jag å ida innan de blev filmer på kvällen! Å nu sitter jag här å tittar på Bones. Har fått låna Seson 2-3 av lina så nu har jag de jag gör några timmar!

I måra blir de gym me jenny på morgonen, sen ska jag plugga lite med anita innan jag ska hem å förbereda kvällen;) Vet inte hur de blir med allt ännu, de där folket vi ska ut med har ju inte hört av sej så vi får se....men ut de ska vi;)

Jobba lite på valla sen på sönda kväll.. kan bli trevligt med Nina å en massa Choklad eller hur de nu var;)



Små steg blir till en resa?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0