Body Pump

Var jag å drottningen på ikväll... kommer antagligen inte ta mej upp ur sängen i morgon.. men rätt skönt är de ju att plåga sej själv med en skivstång i 55 minuter...

Annars idag har jag kört jenny till en massa affärer, handlade en del själv åxå. Men så ska de vara;)

I måra e jag ledig, ska nog ut till landet. skriva ut lite papper inför praktiken som börjar på måndag 1400;) 

Vann handbollen ikväll. känndes inte som om de blev någon riktig match.. sprang mest bara omkring å gjorde en massa tekniskafel, hoppas de blir lite högre nivå på spelet i måra.  Men så länge vi vinner e jag nöjd;)

Ne en dusch på de här nu;)

"Den som lever får se"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0