Det blir inte alltid som man tänkt sej

Men de brukar gå bra endå. å så gjorde de även denna kväll;)
Middagen på fredan var trevlig, på väg ner på staden poppade emma en massa klassiker med bilen full av kusiner å ida;) Sen lördagen var de ju inte så passande att arbeta i valla av olika själv... blev en lugn dag kan man säga innan kvällen drog igång med att tommie hämta mej här hemma. drog till torvalla där man mötes av adam lika snygg som vanligt;) Flickor satsa säger jag bara:P

Blev midda på lilla siam å sen bio... dagen då jorden stod stilla, bra film men lite konstig...
En lyckad kväll får inte säga att den var mysig för de låter så "bögig" enligt mina pojkar! Men roligt var de. ska lägga in en bild inte av bästa kvalité dock;)

Idag jobbade jag på hemtjänsten innan jag å micke käka lunch å drog till brunflot! Skulle ju bada men ida hann inte. får ta de en annan gång;) Blev film å midda istället... fungerade ju de med;)

HIttade en massa gammla skivor när jag var ut till stackris, hittade en som vi brännde sommaren 05, som alla minns var de sommaren när emma gick ut nian å träffade sebastian;) Den här skivan poppade vi på stranden nere i Borås;) haha ja de var tider de... hittade en låt som fortfarande e lika underbar då som nu;) Den upp poppade versionen av "Hos dej är jag underbar"

I morgon börjar praktiken.. spännande...
Träna blir de nog åxå me jenny efteråt;)

Tommie & Adam på resturante;)


Men när Du inte ser
När Du inte rör mig
Kan Du ha hittat nån annan
Säg nu hur Du ser mig

Jag undrar om Du
Hade kraft o ge Dig av
Eller mod o stanna kvar
Vågat bygga på nåt nytt
Jag undrar om Du
Har kunnat ge och kunnat ta
Kunnat öppna Dig som jag
Vågat vara här och nu
För allt jag kräver är ett svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0