Ledig dag;)

Idag var emma lite ledig, städade i lägenheten först så man vågar ta hit folk igen;) Efter städningen drog jag ut till stackris, fota lite men min kamera mobil e ju inte av bästa kvalité. Ja ni får se själva.

Har även fått en ny läsare idag, välkommen till min blogg Charlotte. Var nämligen ut till Gärdsta på eftermiddagen. Hade djupa diskussioner om livet, döden & Kärleken. å en å annan dement tant;)

I måra är de min första riktiga dag på praktiken känns rätt spännande. Ska upp vid fem, de känns mindre spännande. Men de e väl en vana som allt annat. Får lämna rapport i måra om hur första dagen gick!


Ne nu ska Emma lägga sej i tid. första gången på evigheter;)


Ricto & Huset
Stackris:)
En bild från Stackris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0