Ledig Helg

Trot eller ej, emma e ledig lörda å sönda... hände de sist? ja inte var de igår!

Idag har jag bakat bullar å städat lite smått här hemma.. tänkte åka en sväng till tommie men vi får ta de en annan dag! Vet inte alls vad de blir ikväll.. väntar på att ida ska sluta så får vi se vad vi hittar på? Hörde jenny skulle bjuda på öl ikväll? eller hur var de? haha nee jenny e hemma å är sjuk.. inte kul... hoppas hon blir bättre när skolan börjar på månda vi ska ju börja hård plugga nu!

Igår var jag å ida på middag hos micke efter jobbet. de var helt okey...;)

Emma å ida har tittat på irene huss filmerna denna vecka, bara en kvar nu (av dom som emma köpt), haha tur att inte ida går alldeles för mycket in i filmerna.. medans emma bara sitter å skriker "Vart ska vi sova i natt" haha

lite bilder till ert förfogande!
emma jobbandes på Västervik;)
Min söta lilla son;)

Dagens låt är Ted Gärdestad, lyssnade på hans ena skiva under bakningen, Kom i min fantasi!
De' e' kväll det ringer på min dörr¨
Och jag anar vem det e'¨
Du slår dig ner när du har kommit in
Och jag sätter mig bredvid¨
Du frågar mig hur det skall bli med oss
Om jag har bestämt mig än
Men jag vet inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen





Kom i, Kom i, Kom i min fantasi
Jag vill flyga bort med dig
Du får också plats på Jumbo Jet Bort till Disneyland med mig
Känner mig nollställd och ensam igen
Känner mig avklädd utan en vän

När du frågar mig va' kärlek e'
Om den har nån åldersgräns
Svarar jag det betyder ingenting
bara vi e' överens
Men när du frågar mig vad frihet e'
om jag fått nån klarhet än
Så vet jag inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen
Kom i, Kom i, Kom i min fantasi
Jag vill flyga bort med dig
Du får också plats på Jumbo Jet Bort till Disneyland med mig
Du får också plats på Jumbo Jet Bort till Disneyland med mig


Känner mig nollställd och ensam igen
Känner mig avklädd utan en vän
De' e' sent men när du frågar mig
Om jag har en tidtabell
Svarar jag ja' tycker de' e' synd
att du måste hem ikväll
Men när du frågar mig vad sanning e'
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0