Tack Sara

Tack Sara för att du har gjort min blogg så otroligt vacker.. vacker om en ny utslagen blomma eller hur de nu var;O Tack iaf!

Nu har vi börjat "praktik" kursen.. vilken innebär att vi e startade i termin fyra... lite sent för dagens låt.. men fan flickor nu har vi gjort hälften!!!

Whooaaaaaa! We´re half way there
Whooooaaaa! Livin' on a prayer
Take my hand- we´ll make it - I swear
Whooaaaa! Livin' on a prayer

Jag å jenny ska nog inte släppas ut... hade föreläsning idag... var nog inte de seriösaste anteckningarna som skrevs...10090 talet:P å mycket annat viktigt!

Talade me sebban lebban ikväll.. ska bli kul å se hans nya uppsättning...

Men en resa vore inte helt fel... kan ju hoppas man tar sej till götet snart.. ja eller stockholm duger bra de med!

Sen måste vi kommentera Handbollen.. dom var mycket duktiga... ska nog gifta mej med nån av målvakterna... dom var ju så duktiga!!! Lite väl svettiga kanske?

Ne nu ska jag åter gå till mina tre kärlekar...  tv programmet alltså!




Fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är bäst ingen protest.

2009-01-19 @ 21:16:27
URL: http://vintertrollet.blogg.se/
Postat av: valborg

japp äntligen fick vi sjunga den sången :-)

skitsnyggt blev det här

2009-01-19 @ 21:57:07
Postat av: Anonym

Ja, den är jättefin :D Bra gjort Sara :)

2009-01-22 @ 17:59:44
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0