Tisdag

Med skola å träning.. sprang över två km... duktig emma;)  Sen ikväll åt jag fiskbullar.. när fan åt jag de sist? Är en underskattad rätt de dära! Sen efter de gick jag hem till ida å träffade henne å alexa... hon har blivit stor, kan sitta själv å är jätte bra på å pussas;) Å jag som inte tycker om barn...? ja hon kan jag umgås med!

Nu e emma å hennes klasskamrater "lediga" i två dagar, har en hel del å roa oss med. Jag å drottning slinkan ska sätta oss i måra efter att jag kört henne land å rike runt... de vill säga coop å willys vad jag vet idag! Sen blir de body pump på eftermiddan.. fan vad träningsvärk jag hade efter de sist.. haha bara å köra på!

Å i måra e de handboll igen... ;) Blir kanske kvar i stan å kikar me jenny.. hon har ju så starka nerver eller hur de nu var? Hon e ju ibland tvungen å byta kanal:P  Ne nu ska ja inte vara elak me drottningen!

"Jenny sätt på tvn, du måste refererna tennisen på OS... Men fan Emma jag kan ju inte ens reglerna... ja nu skjuter dom bollen" haha vilket telefonsamtal... jag jobbade på hemtjänsten å jenny lärde sej om Tennis.. men vann de gjorde vi.. tillsist efter över tre timmar;)

Har inte hört någe från praktik platsen ännu... hoppas man får någe meddelande i måra!!

Sommar vore ju inte helt fel? bara 32 grader på sir lanca eller vad sa du?

Ne mer tre kärlekar åt folket.. ja eller åt emma iaf;) (bara några avsnitt kvar nu)

Nanne med Kom Hit... bra låt de dära!









Kommentarer
Postat av: Sara

Du börjar komma igång med uppdaterandet nu:P

2009-01-20 @ 23:40:32
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0