torsdag;)

är de idag, slog nytt rekord i dag. från sängen till bilen på under 10 min... hann inte äta så mycket fruskost men de fixades på skolan.. måste skärpa mej med de där.. måste kliva upp i tid.. får göra ett försök i morgon!!

tränade idag igen, var på gymmet igår så nu har emma vart duktig, lär knappast kunna gå i måra men de kan de vara värt!

Vem var de som satt igår å sa,," Vill ha plus grader så de blir vår snart" var bland de dumaste jag sagt på länge, för de blev de idag å då vart de halt... emma hade fel...men sen e ja ung åxå;)

jobbade ikväll på hemtjänsten, gick riktigt bra, ja enlig mej;) får väl fråga de andra om deras teorier!!!

ihelgen blir de nog rätt lugnt, ska försöka ta mej ut till landet kankse på lördag... får iaf fin främmande på månda;)


Varför planera å hoppas... nee nu tar jag de som de kommer;)

inte sett ida på snart två dygn... rekord?? ses väl i måra hoppas jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0