Vilka är vi?

Vad gör vi?
För vem gör vi de?
När gör vi de?
Hur gör vi det?
Vad är vi?

Sådana lätta frågor skulle vi fundera över idag på skolan. Pratade om etenesi eller hur de nu stavas, dödshjälp... synd man inte har nån snuskig fantasi för då hade man kunnat tänka på någe annat, men som sagt de var inte passande i sällskapet! Men visst kan man assosiera till andra saker?

Efter skolan har jag haft en mycket trevlig kväll me lda, ätit god middag å tittat på två filmer.. nu e mina Irene Huss filmer slut, har beställt de två sista får hoppas dom kommer snart.... dom e ju så bra! Såg åxå en annan som heter Blind dejt.. haha ja rolig var den!

Imåra e emma ledig, ska bara ta de lugnt.. vet inte om mina klass kamrater skulle komma å fika de märks;) Sen blir de nog en sväng till staden me ida;) Ska försöka hitta en sladd så jag kan spela musiken från datorn på Sterion... ;) Glada grannar jag kommer få?

Har stor städat på msn... tog bort mer än hälften av kontakterna;)

Mina kära läsare, jag vet ni läser men inte fan kommenterar ni?

Träna på onsdag, ÄNTLIGEN!

"Men jag ändrar mej å ändrar mej igen"

Kommentarer
Postat av: valborg

haha kommenterar väl då :-)

2009-01-05 @ 22:46:11
Postat av: emelie

ska du vara gnällig så ;)

2009-01-05 @ 23:14:09
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0