Vilken Helg de kan bli;)

Har en massa trevliga planer måste jag säga sen om alla går som planerat är en annan historia;)

Ikväll ska jag jenny å ida på midda till "våra" kusiner på körfältet på middag, lär ju dock inte bli så sent jobbar 7-16 i valla i måra;)
Sen i morgon kväll ska vi ha en mys kväll jag å mina favvo pojkar Adam & Tommie, var evigheter sen vi umgicks alla tre. Ska tydligen på middag ute å sen får vi väl se vad vi hittar på;) Bio eller någe.. ska bli kul å träffa mina älskade "bröder".. vad skulle Emma göra utan er?

Sen på söndag blir de en kort dag på hemtjänsten. 7-12;) sen blir de antagligen brunflobadet me ida micke å lilla alexa..;) Visst låter de som en bra helg för lilla Emma? Hoppas de blir bra de henne;)

På måndag börjar min praktik, ska bli spännande å se vad som händer! Kommer kännas konstig å inte träffa alla flickorna på 8veckor... jaja de får gå!

Jag å Drottnigen har kommit igång med tränandet nu, var å gymma en timma efter skolan idag! BRA GJORT! är bara å se till att vi fortsätter så här!

Som alla som känner mej vet. så har jag ärft min faders fotsvätt (dock har kan kvar sin), så för att få mina tränings skor mänskliga så håller dom på å badar i Egyptisk Parfym... tror de blir bra;)

Ne nu blir de lite trekärlekar å te innan de blir dax för middag me kusinerna!


"Hellre veta än bli förvånad"?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0