Driver, Dumheter & Dans

Ja har haft en mycket kul å trevlig helg! I fredags körde jag om kring jenny rasmus å en massa hundar hela natten, kom hem till brunflot vid fem... men kul var de.. å rätt mysigt:)

Sen på lördagen var de arnljot på dagen som gällde innan jag plockade upp Ann och for ut till stackirs å hämta föräldrarna och for till Hallen på pub, men kul var de! Träffade en massa roligt folk! Hade ju lotta att leka med! Blev rätt sent innan jag fick med mej alla hem. Fick leka lite Taxi åxå... men när ja äntligen kört hem Ann.. tror ni inte att jag blev stoppad av polisen i Odensala fem över fyra på morgonen? Men de gick bra!

Sen på söndagen var de Arnljot å efter föreställningen blev de staden med ida adam å sara.. vi for med Thome till verkön å käka lite middag. de festades lite å så;) Sen på vägen hem dansades det på blöta golv.. fanns några som vurpa men jag klarade mej! Men kul hade vi, åkte fyrhjuling;) haha Måste visa lite bilder...Blev en snabbis på marite innan jag å sara gick hem.. å adam sprang...



Men en tonårsdröm är uppfylld,,, ;)

Tänker inte tjata, tänker inte böna å be!  Mina kort e lagda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0