Fyra av Sex

Kvällar är avklarade nu, ikväll blir de nummer fem och i morgon blir de den sista kvällen;) Undra om man får berätta sånt här utan att bryta mot sekretessen...

I torsdags var man ute en sväng me flickorna från jobbet. ja ida var med en liten stund;) Hon bjöd på midda innan... var gott.. men hade säkert vart mycket bättre om man haft lukt eller smaksinnet i behåll...hoppas verkligen jag blir bra snart!

Men väl ute fick jag en mindre chock, vem är inte där om min ena broder. Adam;) Så glad Emma blev!  Träffade lite olika folk, men hade de helt okey;)

Snart blir det en sväng till jobbet igen.. haha känns som om ja bor där på kvällarna. Men efter jobbet ska jag ut på äventyr me mina bröder, vi ska på dans å göra fröjdholmen osäker;)

Emma & AlexaIda & Alexa 
Mycket Barn Bilder på Denna Blogg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0