Sommar & Värme

Vilket väder? Vad skönt de är att vara ledig när de e sådant väder ute! Har vart nere vid sjön med lina idag och solat en massa... och läst ut Harry Potter.. vad ska ja nu läsa? Men vad grymt bra den var...

igår var de lite party i stan me min hemliga agent rörelse.. jag slinkan å lina.. plus en massa annat löst folk!

Inser iaf en massa nu, synd de ska gå så långt, men så är de... jag vet iaf vart jag har mej själv och de är inte de sämsta!

I morgon är de den stora Arnljot dagen, äntligen premiär! Ska bli kul, är alltid lika nervöst första dagen!
Verkar inte bli arnljot festen för min del på lördag, tror jag styr min kos söder ut (eller åt vilket håll de blir) och roar mej i hallen med Charlotte... kan vara kul å testa någe nytt,,, hon måste ju ha en body gard.. en som inte ställer upp eller är trevlig eller hur var de?;)

Måste bara säga att i måndags var jag Sandra å Tommie till broarna och fiskade... emma fick flera fiskar två eller någe, men sandra fick sin första fisk! Var en jätte trevlig kväll!

Sitter nu i Stackris blir här ikväll, får se om man går å hälsar på farmor lite sen!



Can't stop this thing we started
You gotta know it's right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0