Stråk kvällarna

Är nu över.. lika bra de man börjar ju bli för gammal för att vara ute två kvällar irad, men kul hade vi de!

I tisdags var jag ute med jobbet som jag redan har berättat, men måste ju visa ett kort,,, tog bara ett på hela kvällen;) Men rätt kul var de att träffa jobb flickorna, se dom i ett annat ljus så att säga. Även om Emma inte var på sitt bästa humör hela kvällen!



På onsdagen var bilien fixad igen, TACK Pappa! Körde till brunflo en snabbis och böt om till den "bruna" mumin dräkten, bild följer!  Sen blev de en massa affärer me Jenny innan de blev pizza och Pina Colada till middag! Satt hos jenny och förfesta innan vi drog ner på "Strojken" och tittade på folk! Dansade lite innan de blev tillbaka till jenny;) Glad man inte drack så mycket för engångsskull! Men vilken kväll..

Två flugor på en smäll. eller hur Ida?

Sen Torsdagen vart de Lunch me modern innan de blev kaffe hos ida. Hann även med en lite sväng på jobbet..men vilket liv de är på stan nu på kvällarna;)

Idag blev de jobb på dagen, å nu har jag lagat en massa matlådor så de finns till helgen, jobbar som 7-22 nu i två dagar...;) Men har inte tid och skriva mera för nu ska jag åka till Tommie å äta midda å kika film... han har beställt frukt:S

Jenny & DrinkenMuminJag & Alexa

Snart blir de SEMESTER!

"Duktig Idiot, du kan ju"

Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggaste bilden hitills...... Den med strumpan!!!!!

Mor

2009-08-01 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0