Stråket & Boda Borg

Har vart ytterligare en mycket rolig helg i Emmas liv.  Sov inte alls många timmar natten mellan torsdag och fredag, upp efter tre timmar och köra till Torpshammar med Elsa, Sandra och Madde. Där var vi och lekta hela dagen. vi var ju grymma på att klara banor! Sen for vi hem, var hemma 15 min innan jag och lina tog bussen mot staden.
Där blev de stråk med alla olika underbara vänner. träffade så himla många olika, så roligt de var!!!

Elsa

Sen Lördagen var man lite seg på dagen... fixade lite här Hemma, innan de blev en trevlig middag med Ida och Lina. Sen drog jag å lina å grannen Håkan in till stråket. nyktra dock men de gick ju de med.Lyssnade på en del bra musik och träffade olika folk, innan jag for hem å kika film i stället!

Söndagen for jag ut till Stackris, käka midda där. Sen for jag hem vid halv sju tiden, tänkte jag skulle ha en trevlig hemma kväll själv för första gången på evigheter.. men de sket sej. För världens bästa Jenny ringde och bad mej komma o jobba natten. så jag gjorde de;) Var ritkigt trevligt måste jag säga... gick å la mej åtta i morse.. sov till tre innan de blev dax att åka å jobba igen..
Så nu sitter man här ska sova snart så man orkar upp vid sex igen... men i måra kväll blir de stråket me jobbet! Å på onsdag blir de riktiga grejer me vännerna! Ska bli kul, länge sen de!

Dock åker Adam i måra.. bara att överleva..

Resan till Bulgarien är nu bokad och betald! Semester ska bli skönt..

Lars Vegas Trio Spelade denna låt i lördags...rätt bra...

Det finns en flicka som jag går till ibland
Hon tycker om mig för jag gör vad jag kan
I hennes tystnad finns så mycket jag vill veta
Så jag stannar hela natten
Fast vi är som eld och vatten

(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag
(Kom) så länge solen ler
(Kom) så länge lusten ger och tar
Så fort när allt försvinner
I morgon är en annan dag

Hon målar tavlor som jag aldrig får se
Hon sjunger sånger när ingen sitter bredvid
I hennes ögon finns en längtan efter mera
Så jag stannar hela natten
Fast vi är som eld och vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0