Helg, Regn & Arnljot!

Ja då har de varit ytterligare en helg, Emma har vart nykter å jobbat som jag vet inte vad!  Har ju även lyckats bli matförgiftad eller liknande. Har inte mått som en prinssessa alls sen i onsdagsnatt. men nu börjar de äntligen blir en männsika igen av lilla emma.

Igår hade jag en liten arbetsdag från 8-22, men den gick bra;) Får tacka Elinor som stod ut me mej;)

Idag regnade de "lite" har vart en sväng till Arnljot på storsamlingen, träffat alla personer. Finns inget bättre än att komma ner där å känna stämmningen. Den som inte vart med vet inte hur de känns;)

Trodde jag skulle få leka hos micke innan jobbet började, men han hade annat för sej, så nu hann jag hem å vända innan jag börjar jobba 17.

Jag vill, jag vill, jag vill Ha min MÖSSA!!!  Fan du e inte värd de här!

På tisdag blir de saker, IKEA;)

Låten e ju så bra.. ;)


I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't
I wanna shine on in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand

Kommentarer
Postat av: valborg

Ja jag ska följa med dig och länna stämningen S

och ja dom är svin en del mer än andra och tydligen är dom man minst anar riktiga praktsvin!!! Men jag hjälper dig gärna att slåss för din mössa!!!

2009-06-15 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0