Mid Summer

And Emma is Working.. men men allt är som de ska vara i mitt liv. Sitter hemma me en kopp te och tittar på en gammal film. Ikväll har jag vart hos Tommie & Elinor och käkat middag, fixade lite lax och potatis;) Sen sommnade Emma på soffan.. bra jobbat... men nu är jag hemma igen.

I måra blir de först lite jobb sen blir de nog Stackris får väl se vilka som dyker upp där ute;)
Men på lördag då gäller de, FRÖJDHOLMEN me vännerna! En kväll men sett fram emot hela året! Hoppas de blir trevligt;)

Har idag fått Insulin & Fragmin Delegering, så nu är jag undersköterska på riktigt!

Middagen på jobbet igår var nice, blev lite film sen efter middagen.


Vill bara tacka alla vännerna;)




"Ja vi får väl se, vet iaf vart jag vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0