Midsommar helgen;)

Nu har helgen vart;) En ganska trevlig helg måste jag få säga. Fredagen ägnades åt att spela kubb med kusin jenny med familj nere i räcksjön mitt i natta;) Var en trevlig å nykter kväll, kom väl hem till brunflot vid halv tolv;)

Sen var de jobb hela lördagen som gällde. men efter jobbet blev de Brunflo å göra sej lite vacker, körde grannen till nån by. sen åkte jag till Torvalla för att hämta mina älskade vänner Tommie & Elinora. Tänk min förvåning när även Tony var där, men de gick ju bra de. Efter vissa "svårigheter" tog vi oss iaf till stackris. där de blev grill och dricka. Sen kom älskade adam dit, innan vi drog till Fröjdholmen! Hade en trevlig kväll där (de illa ja minns);) Bilderna får tala!

Tommie & TonyAdamElinoraJag i Knät på AdamSyskonen;) Alla tre på samma bild!Träffade ju Jon åxå

På söndagen var ja lite sliten, sov till tre.. Sen blev de middag hos farmor, trevligt! Innan jag å fader drog iväg å meta! Bilderma får åter igen tala!


Idag har ja kört min äkta broder till tandläkaren,å sen var jag å ida å tränade! Gissa vem som fick sin tröja idag!!! De ni tjejer!!!

I måra börjar jobbet igen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0