Sommar sommar sommar

Det är sommar i Emmas liv, ja i de flestas liv om man tänker efter. Det har gått yttrligare en vecka på denna sommar. en vecka som har varit mycket bra och trevlig! I måndags var jag å fadern å fiskade. I tisdags var jag å dejtade Lovisa efter jobbet. var nästan två år sen vi sågs sist.. helt sjukt... men kul å ses iaf!

Sen var de Onsdag kväll, då trängde jag in mej i bilen men jenny rasmus å två galna hundar. Vi for till sjön och fiskade! Jag fick inte en enda fisk... men jenny hon håvade upp dom.. rättvist va...

Sen var de fredag kväll. ut me jobbet först å käka midda på plaza, drack nån liten öl, de var trevligt värre. Gick sedan en sväng till ida å hängde på ballkongen, innan de blev brunkullan me morbror björn.. drack kvinnliga drinkar..


Blev inte så sent på fredagen bra var de, för lilla Alexa vaknade rätt tidigt, men var gör de när hon är så söt!
Sen kom adam å hämtade mej så vi får till torvalla och firade Elionor som fyllde år... ;)



Jobbade ju sen på lördag kväll å hela dagen idag. men efter jobbet vars de dax för nästa  kalas, nämligen hos adam. Så vi får dit å fikade. sen blev de sol och bad på andersön me hela gänget!



I måra blir de åter jobb... sen blir de nog lite utlykt... fiska å så;)



"Små små saker som han gör"




Lever äntligen som jag vill;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0