Yey & Jobbet börjar

Kusinerna på sjuksköterske utbildningen klarade tentan... yey! Så nu är vi undersköterskor... lite mera lön ja tack!

 I måra börjar jobbet;) Å sen jobbar jag hela helgen.. fast på sönda är dagen jag längtat efter. storsamlingen på arnljot. någon som vill följa med? Ska bli mys, synd bara att världens bästa sebastian inte kommer.. fan ja saknar dej!

I morgon ska tant emma besikta bilen.. blir läskigt.. hoppas den går prick fritt..

Ikväll sitter jag hos ida, ser efter alexa när ida tränar, men hon är så snäll att de knappt märks..;)
Sen blir de pizza å film när hon kommer hit igen.

Verkar som de blir en liten tur till Sundsvall å ikea på tisdag, jag å sandra. får se vilka man lurar med sej.. kanske drottningen jenny....

Stort Tack till Elinor som har födit upp mej två kvällar nu;)

Ne nu ska ja kika på fotbollen lite innan ida kommer!!

Är kär i en låt.. igen jag vet, men lyssna på den! All these tings I´ve done,med The Killers;)

Ska kankse lyssna på sebban...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0