Dålig

Emma är sjukskriven ja eller gått hem från praktiken mådde inte alls bra! Första gången sen jag låg på kirurgen för tre sommrar sen. Får se om jag ska jobba eller vara hemma i morgon åxå... får se hur de hela utvecklas! Ida den snälla personen skrämmer mej med att jag e gravid å att allt jag har e typsika sådana symtom men de tror ja då inte... ;)

Två veckor på praktiken kvar nu, fan måste fixa till de sista på rapporten! Sen e de diskussionen som gäller!

Just ja ida har ju flyttat nu... lite tråkigt för mej men fan så långt är de inte till staden! ;)

Verkar bli utgång på freda (ja om jag mår bra tills dess men de ska vi väl hoppas på) 

Sitter å plöjer Buffy avsnitt som en galen. inne på den nionde nu ikväll!

Lessen Maria å Jenny, Maria för att ja inte kunde ses å fika ikväll. Å Jenny för att jag inte kunde köra dig till Willys.. en annan gång flickor!

Vi avslutar med ett citat fritt av Spike
"Kärlek är inte i hjärnan, utan de är i blodet, som vill ut och göra allt för att vinna kriget"


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0