Helg igen..

Denna helg var de praktik på kvällen på fredagen som gällde. sen när jag var hemma igen så kom Rebecca hit en sväng å hälsade på. synd man skulle upp på praktiken igen. Men en stund hann vi snacka iaf!

Sen blev de lördag, upp på praktiken och säga hejdå till allt å alla, nästan lite sorgligt! Måste iaf tacka Cecilia för den här tiden, hon har varit jätte duktig!
Direkt efter praktiken var slut åkte jag ner till Ida, beställde hem mat å sen bar de av hem till björn. Där var redan Anita. Blev riktigt trevligt där spelade olika spel, haha ida du e ju inte klok! Spelade rappakalja å ida har ju inte världens bästa fantasi.. blodkärl i en älg? haha Ja efter en massa olika spel så drog vi till staden där de blev G3, träffade mycket roligt folk där! Sandra, Rebacca, Nina och sabina för att nämna några! Blev en massa dansande tills dom stängde... Sen efter kebab gick vi åter hem till björn där han spelade girarr, och emma å ida sjöng hellre än bra! Var väl hemma hos ida vid fem kankse... men var en mycket kul kväll!

Sen vems dotter vaknar där vid halv sju? Så de blev inte en allt för lång natt sömn.. sen där vid tio över nio ville jag och ida ha kaffe så vi skulle ta en promenad ner till hemköp eller matpiraten. Men fan inte öppnar dom nio, nej nej, dom öppnade tio. Så vi går vidare bort till Willys dom öppnade åxå tio så vi stog utanför å väntade en 20 minuter. fick iaf träffa adam där!  Ida och jag köpte en massa ost å kex som vi skulle fika när vi kom hem.  Sen började promenaden tillbaka men då var vi hungriga så vi stannade på frasses å käka lunch...men vi orkade iaf fika sen! Så den korta promendaden blev till tre timmar innan vi var tillbaka igen!

På kvällen sen så kom adam hit med mat. en trevligt person de dära! Satt å pratade å lekte med you tube halv natten!

idag ska jag ut en sväng till stackris nu snart, skriva ut rapporten å allt sånt!! sen får ja se vad jag hittar på.
I måra börjar skolan igen, in med rapporten och börja opponentera sej mot nån annan.. sen blir de rätt mycket jobb i veckan som kommer.. tisda onsda. freda lörda å sönda:S men har inte jobbat mycke annars i mars så nu ska jag passa på!

Sitter å lyssnar på Håkan Hellström idag, ska till å röja i köket!

"Du kastade bort någon slags vän"

Kommentarer
Postat av: Ida!!

De va MIN UNGE =P haha, å Emma bestämde sig för genast att hon inte skulle ha barn dom närmsta 30 ÅREN??!! hahaha



men min "jämtländska röra" va ju bäst =P så pytte lite fantasi har jag =)





rolig kväll... måste göras om =)

2009-03-23 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0