Helg och resten av vecken

Emma har varit dålig på å updatera men de e idas fel får ju aldrig hennes bilder.. ja eller bilderna sen helgen! men nu så! Men först en sammanfattning!

Vilken helg, riktigt trevlig! Fredag kväll blev de lugnt hemma i soffan, la mej vid 10.. men skönt var de!
Sen klev jag upp vid sju, eller ja ida ringde å väckte mej kvar över sju. Sen blev de resa in mot staden och plockade upp Ida och Björn. Sen började resan mot Ikea och Birsta. Vid elva tiden var vi framme och började handla. Ida handlade inte alls så mycket hon beteede sej;) Emma handlade lite lagom medans den trejde handlade en hel massa. Men de var ju som tanken. Var en del pusslande innan vi fick in allt i bilen, å min palm överst! haha
Blev en del roliga citat under resan.. "Tänk på någe alvarlig de hjälper mot allt"... speciellt när man är jätte kissnödig;)


Resan hem gick utan problem, sen när allt var upp plockat över halva östersund var de hem till brunflo och göra sig iordning på tio minuter innan de blev bussen till stan. Tittade på melodifestivalen hos jenny! Sen drog jag å lilla lina ut på Cook men där var de inte så kul, SÅ de blev en tidig hem resa;) 

Kanske lika bra de så man var pigg på söndagen! Fixade i ordning allt från ikea utom den där förbannade dusch stången måste ju vara fyra meter lång för att få upp den själv. Sen ska vin glas å vin flask hållarna upp men Emma äger ju ingen borrmaskin!  Men blir nog fint när allt e klart! Lagade värsta goda maten åxå på kvällen, till mej själv;)

Måndagen var jag först uppe ¨på praktiken. börjar dra ihop sej mot slutet av min rehabs karriär! Sen efter praktiken så blev jag hem bjuden till Elinor & Tommie på middag å kladdkaka! En mycket trevlig kväll!

Tisdag praktik igen, blev kvar rätt länge där.. svårt å slita sej! Sen blev de hem lagade mat... å lite sånt mys!

Onsdag: Leedig! Var in på skolan skrev klart diskussionen sen dror jag upp ¨på praktiken fast jag var ledig. var ju vårat avslutnings fika! Anita hade handlat bra. Annelie la upp de å jag kom med idén.. vilket team work;) Sen på kvällen var jag bjuden på kalas hos Hanna från jobbet. Så jag å jenny drog till Grungläggar gränd för lite tårta! Var åxå kul att träffa lite arbetskollegor;)

Torsdag åxå ledig var ut till stackris hälsade på mamma. Vilket väder hann även med en snabb prommenad med Adam! sen blev de stads runda å middag med elionora å tommie på staden! Tommie handlade nya kläder BRA där! Sen efter de blev de kaffe hos ida på grundläggargränd (fan vad jag är där å ränner)

I måra blir de praktik på kvällen. ska även redovisa min artikel så kankse ska läsa på den i måra innan jag börjar!

Eftersom vissa tror att vi hade massa plats kvar ibilen efter som vi inte hade med flera passagerare så ska jag visa lite bilder;)



Jenny du ser du hade inte fått plats??

Ihelgen blir de mest praktik men ska nog hinna med någe kul kankse... får se;) Rapport kommer!

Sitter å lyssnar på en klassiker varsegoda!

Om du vill bli min vän, jag bli din
Jag tror nog våra vägar kan passas in
Det är inte mycket alls jag begär
Du får vara dej själv, jag lovar och svär

vi kan bo ihop. vi kan bo isär
vi kan träffas jämt eller här och där
Och du får ringa mej när som hellst du vill
Vill du att jag ska komma. säg bara till


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha, nej, plats fanns de verkligen inte, om man inte kan bli lika liten som en ärta eller någe ;)!!

så slut på surigheter, TACK!!! haha



men fan vilken resa de va, å vilken dag.. haha, måste vi bara göra om, men då vill jag ägna mig åt mera shopping... =)





emmas bil rymmer mycket, jag LOVAR..



-"de e vitt kladd under min mugg"

-"Emma, fan va vidrigt!

-"men de e tvål, jag lovar"



hahaha



2009-03-19 @ 22:31:53
Postat av: Emma

Ida du glömde säga att jag hade smakat. de var TVÅL!!! hahah

2009-03-19 @ 22:36:09
URL: http://stackriskans.blogg.se/
Postat av: Emma

ida du glömde att jag smakade.. de var bara TVÅL!!!

2009-03-19 @ 22:37:51
URL: http://stackriskans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att ni hade trevligt. och du vet att det var en principsak att jag ville bli tillfrågad. jag hade iaf frågat! men men..

2009-03-20 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0