Lördag kväll

och Emma har vart hemma,, ovanligt de dära! ikväll har jag städat efter jobbet har bara dammtorkningen kvar nu.. får ta de i måra efter jobbet, eller nån annan dag! Har iaf varit duktig städat hela badrummet å torkat under alla möbler nu;)
Sen kom lina hit så vi fixade midda å kollade på en film. men nu har tanta åkt hem!

Igår var de en trevlig kväll hos tommie med fru! Adam var lika stilig som vanligt;) Mina bröder de dära!

På månda börjar en ny kurs.. får se vad som händer med den!

Verkar kunna få jobba hur mycket som hellst nu,.... har tackat nej till flera dagar nu. ;)

Tänkte börja med en liten tävlig. Emelie gav mej idén. Jag skriver en text rad så får ni kära läsare skriva vilken låt/artist de är;)  Börjar med något enkelt! Så försten som gissar rätt får ett heders omnämnande;) (bloggar inte heller igen för än nån löst gåtan);)



And you've got your love online
And you think you're doing fine

Kommentarer
Postat av: emelie

superman? eller alltså scrubs...:S

2009-03-28 @ 21:57:37
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/
Postat av: valborg

Zevon lives ???

2009-03-29 @ 18:45:46
Postat av: Ida

JAG VEEEET vilken låt de är...

det är SUPERMAN av Lazlo Bane =)



rätt va?? =D

2009-03-29 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0